Απλές συμβουλές για να αντικαταστήσετε το αλάτι στα φαγητά σας ή ποιο αλάτι να προτιμήσετε

10

Η υπέρμετρη κατανάλωση του αλατιού μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα υγείας, όπως έχουν δείξει πολλές έρευνες.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να το περιορίσετε, να το αντικαταστήσετε και αν τελικά θέλετε να υπάρχει στο ντουλάπι σας, να είναι τουλάχιστον βιολογικό αλάτι. Το ίδιο ισχύει και με το αλεύρι, το οποίο εκτός από το ψωμί προστίθενται και σε γλυκίσματα ή σε τηγανητά για να δημιουργήσει αυτήν την πεντανόστιμη κρούστα, η οποία προσθέτει πολλές θερμίδες. Μέσα από το Health Trade μπορείτε να βρείτε βιολογικό αλεύρι και αλάτι.

Πριν απ’ αυτό, μπορείτε να ακολουθήσετε μερικές χρυσές συμβουλές για να νοστιμέψετε το φαγητό σας, χωρίς απαραίτητα να προσθέσετε αλάτι:

   τα αποξηραμένα μυρωδικά όχι μόνο προσθέτουν γεύση στα φαγητά σας, αλλά και
αντιοξειδωτικά οφέλη

   οι κύβοι μαγειρικής από λαχανικά ή κρέας περιέχουν αλάτι, γι’ αυτό αν τους
προτιμήσετε μην ρίξετε άλλο αλάτι στην μαγειρική σας

   οι τυποποιημένες σάλτσες επίσης περιέχουν αλάτι, γι’ αυτό να είστε φειδωλοί με
την προσθήκη του στο πιάτο σας

Προσθέστε τα μυρωδικά στο τέλος του μαγειρέματος και όχι στην αρχή καθώς μερικά από τα έλαιά τους μπορεί να χαθούν ή να εξατμιστούν. Επιπλέον, αποθηκεύσετε τα μυρωδικά σε ένα σκιερό μέρος, διασφαλίζοντας την ποιότητά τους.

Αν είστε πολύ φίλος του αλατιού και σας φαίνεται πολύ φτωχό ένα πιάτο χωρίς αλάτι καλό θα ήταν να προσθέσετε σιγά σιγά τα μυρωδικά στην τροφή σας, μέχρι να τα συνηθίσετε και να το κόψετε τελείως.

Τι μπορείτε να βρείτε στην μεγάλη ποικιλία του Health Trade;

Από βιολογικό αλεύρι, μπορείτε να βρείτε αλεύρι αμυγδάλου όπως αυτό, αλεύρι δίκοκκο, κάνναβης, φαγόπυρου, χαρουπάλευρο και πολλά άλλα.
Από αλάτι επιλέξτε οπωσδήποτε το αλάτι Ιμαλαΐων από το Πακιστάν, το οποίο
κρυσταλλοποιήθηκε μέσα στη γη. Μπορείτε να το βρείτε αλλά και σε αλατιέρα.

Περισσότερα προϊόντα θα βρείτε στον μεγάλο κατάλογο του Health Trade.