Συνεργασία Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με ΟΟΣΑ για την απλούστευση των διαδικασιών και τη μείωση της γραφειοκρατίας

Με στόχο την ενίσχυση της οικονομίας, την τόνωση της ανάπτυξης και την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών, η Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του Υπουργείου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ξεκινά συνεργασία με τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).

Στο πλαίσιο της τεχνικής υποστήριξης της χώρας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, υπεγράφη συμφωνία που επιτρέπει τη μεταφορά της υψηλής τεχνογνωσίας και εμπειρίας του ΟΟΣΑ σε θέματα αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών.

Οι άξονες της συνεργασίας είναι:

Η σύσταση και ενεργοποίηση του Παρατηρητηρίου Γραφειοκρατίας, το οποίο θα αποτελέσει έναν μόνιμο μηχανισμό μέτρησης και μείωσης της γραφειοκρατίας στη χώρα
Η ενδυνάμωση του Εθνικού Προγράμματος Απλούστευσης των Διαδικασιών, το οποίο αποτελεί την κεντρική πολιτική για τη μείωση της γραφειοκρατίας στη χώρα.
Προς την κατεύθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού του κράτους, η συνεχής και σταθερή μείωση των διοικητικών βαρών μέσω της απλούστευσης και ψηφιοποίησης των διαδικασιών, αποτελεί βασικό παράγοντα για την ενίσχυση της οικονομικής δραστηριότητας, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, την προσέλκυση επενδύσεων αλλά και την ανάκτηση της εμπιστοσύνης των πολιτών προς τους Θεσμούς.

Υπενθυμίζεται ότι η μείωση διοικητικών βαρών, η οποία προέκυψε από την προηγούμενη συνεργασία του Ελληνικού Κράτους με τον ΟΟΣΑ το 2014, απέφερε κέρδη της τάξεως των 500 εκ. ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ